اخبار کوتاه از آبي‌پوشان
 
فوتباليست ها
 
 

 

 

 

روابط عمومي باشگاه استقلال ضمن تسليت به بازماندگان سانحه دلخراش جاده قم اعلام کرد آبي‌پوشان در مقابل ذوب‌آهن با نوار مشکي به زمين مي‌روند.

 

به نقل از سايت باشگاه استقلال، بازيکنان استقلال در مسابقه مقابل ذوب‌آهن که پنج شنبه شب در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار مي‌شود با نوارهاي مشکي به ميدان مي‌روند.

اين حرکت آبي‌پوشان به ياد درگذشتگان سانحه تصادف جاده قم و اظهار همدردي با خانواده‌هاي اين عزيزان انجام مي‌شود.

همچنين باشگاه فرهنگي ورزشي استقلال ايران، مصيبت وارده را به کليه مردم ايران و به خصوص بازماندگان اين سانحه ناگوار تسليت عرض مي‌کند.

*صدور ويزاي کره براي اعضاي استقلال

باشگاه استقلال از چندي قبل، درخواست خود مبني بر صدور ويزاي کره‌جنوبي را ارائه کرده بود چرا که آبي‌پوشان در صورت صعود به مرحله نيمه‌نهايي مسابقات ليگ قهرمانان آسيا، بايد يا در کره به مصاف اف‌سي‌سئول بروند يا در عربستان به مصاف الاهلي. از همين‌رو ويزاي کاروان استقلال امروز آماده شد تا آبي‌پوشان آمادگي لازم براي سفر به کره‌جنوبي در صورت صعود اين تيم به مرحله بعدي را داشته باشند.

*کاروان استقلال در هتل تپناکورن تايلند

کاروان استقلال با حضور تمامي بازيکنان، راهي کشور تايلند خواهد شد. طبق هماهنگي‌هاي صورت گرفته، کاروان تيم پس از رسيدن به شهر بانکوک توسط 2 دستگاه اتوبوس VVIP که از طرف باشگاه بوريرام براي استقلالي‌ها در نظر گرفته مي‌شود، راهي شهر بوريرام خواهند شد.

همچنين تيم استقلال در طي زمان حضور در تايلند، در هتل تپناکورن اقامت خواهد داشت.

تيم استقلال فردا از ساعت 20 در ورزشگاه فولاد شهر مي‌رود و چهارشنبه هفته آينده در تايلند ميهمان بوريرام در مرحله يک هشتم ليگ قهرمانان آسيا در دور برگشت خواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وب ورزشي و آدرس live-khanevarzesh23.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 122
بازدید کل : 4701
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1